«Це, як його... Волюнтаризм!»

21 февраль, 2023 - 15:35Sergey Petrenko

Що стосується скасування дворівневої авторизації в Twitter, то я маю одне несподіване спостереження – мені здається ця історія явно показує, що Ілон Маск справжній гік-розробник, який повністю розділяє всі забобони типових представників цієї професії щодо всього, що не належить до сфери їх компетенції. Наприклад, до маркетингу та піару. А чого, мовляв, там розбиратися, зрозуміло, що всі, хто називає себе маркетологами, просто нероби, будь-який розробник із цим впорається, у крайньому разі, пару статей почитає, щоб терміни вивчити, і навіть крутіше зробить.

Ну ось, у результаті він спочатку звільняє всю пресслужбу, потім вплутується в дивну історію з Twitter Files, а в результаті повністю втрачає контроль над тим, як виглядає компанія. Результат очевидний – кілька днів весь інтернет обговорює «введення платного 2FA в Twitter». Хоча реально це зводиться лише до відмови від SMS-верифікації. А Маск намагається виправдати це якоюсь фантастичною казкою про те, як 390 операторів мобільного зв'язку змовилися нагріти Twitter на 60 млн доларів на рік, заводячи мільйони фальшивих акаунтів і замовляючи для них SMS з верифікацією. Тим часом у нормальній компанії подібна зміна в принципі не відбулася б без попередньої піар-підготовки (а не розкочувалася сервісним повідомленням) і з великою ймовірністю пресслужба не дала б це запустити у такому вигляді. Взагалі погано робити платним те, що було безкоштовним. Але можна продумати нормальну роз'яснювальну діяльність, переводячи користувачів на альтернативні способи верифікації з подальшим скасуванням досить вразливого способу з SMS.

Втім, грамотна пресслужба і багато іншого не дала б запустити. Вона у компаніях не тільки для нудних пресрелізів існує.

«Це, як його... Волюнтаризм!»