Майже 97% платежів клієнти «ПриватБанку» роблять через цифрові канали

17 февраль, 2023 - 15:25

За підсумками 2022 року майже 97% клієнтів «ПриватБанку» сплачували комунальні та інші платежі онлайн через цифрові канали. Минулого року 70% клієнтів зазвичай робили платежі за допомогою смартфона та мобільного додатка «Приват24», ще 18,5% клієнтів у веб-версії «Приват24».

З використанням терміналів самообслуговування «ПриватБанку» платежі роблять 3,7% клієнтів, понад 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% – іншими цифровими сервісами. У відділеннях «ПриватБанку», за підсумками 2022 року, платежі здійснювали лише 3,3% клієнтів.

Загалом за минулий рік клієнти «ПриватБанку» здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.