`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Ringostat презентував додаток для автоматизації роботи відділу продажів

0 
 

Платформа телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала Ringostat Smart Phone – програму, призначену для роботи з дзвінками та лідами (потенційними клієнтами, які проявили цікавість до продукту або послуги) у CRM. Відтепер працівники можуть обробляти виклики та повідомлення в месенджери в єдиному застосунку.

За даними Ringostat, у багатьох компаніях близько 60-70% спілкування з клієнтами зазвичай відбувається телефоном. Проте цей процес не завжди зручний та швидкий.

Більшість програм для зв’язку можуть переважно лише телефонувати та приймати виклики. Через це менеджер не може легко зв’язатися з колегами та переводити на них дзвінки клієнтів. Персонал не знає заздалегідь, хто телефонує, та що цікавить потенційного покупця. Витрачає зайвий час на елементарні дії – набір номера, пошук угоди в CRM за клієнтом, що телефонує тощо. Якщо ж покупці пишуть ще й в месенджери, співробітник має регулярно їх перевіряти чи постійно тримати відкритими.

Саме тому платформа презентувала Ringostat Smart Phone – програму, призначену для роботи з дзвінками та клієнтами у CRM. Через її інтерфейс можна телефонувати, листуватися з користувачами трьох месенджерів, переходити в угоди та контакти в CRM-системі тощо.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT