`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

До 2025 року продажі хмарних маркетплейсів досягнуть 45 млрд дол.

0 
 
За оцінками Canalys, до 2025 року продажі хмарних маркетплейсів зростуть до понад 45 млрд дол., що становить 84% середньорічного приросту (CAGR).
 
Хмарні ринки прискорено розвиваються як шлях до ринку технологій, очолювані такими хмарними постачальниками-гігантами, як Alibaba, Amazon Web Services, Microsoft, Google і Salesforce, які вкладають мільярди доларів у розвиток цього сектору.
 
«Шлях до ринку через маркетплейси зараз у розпалі, і жоден лідер каналу не може його ігнорувати, - наголосив головний аналітик Canalys Джей Макбейн (Jay McBain). - За перші три місяці пандемії маркетплейси зросли більше, ніж за попереднє десятиліття, і продовжують зростати».
 
За словами Макбейна, деякі виробники програмного забезпечення, які активно працюють на маркетплейсах, зокрема, у сфері кібербезпеки, публічно звітують про 600% річне зростання через цей канал продажів у порівнянні з минулим роком.
 
Крім того, гіперскейлери зараз повідомляють про зростаючу кількість зобов’язань клієнтів на мільярди доларів через корпоративні кредити на використання хмарних технологій, які охоплюють не тільки програмне забезпечення.
 
Великі хмарні маркетплейси знизили комісію з 20% до 3%, що дозволяє постачальникам фінансувати пропозиції кількох партнерів у рамках транзакції.
 
Приватний капітал вкладає мільярди доларів у фірми-розробники маркетплейсів, такі як AppDirect, Mirakl, Vendasta і CloudBlue, щоб створити сотні нішевих маркетплейсів для різних покупців, галузей, географічних регіонів, клієнтських сегментів, продуктових напрямків і бізнес-моделей.
 
«За консервативними прогнозами Canalys, до 2025 року майже третина закупівель на маркетплейсах здійснюватиметься через торгових партнерів від імені їхніх кінцевих клієнтів, - говорить головний аналітик Canalys Аластер Едвардс (Alastair Edwards). - Поширення цього способу виходу на ринок становить загрозу як для торгових посередників, так і для дворівневої дистрибуції. Але оскільки більш складні технології споживаються через маркетплейси, кінцеві споживачі також звертаються до надійних партнерів, які допомагають їм знаходити, закуповувати та управляти покупками на маркетплейсах. Гіперскейлери дедалі більше визнають цінність партнерів по каналах збуту, дозволяючи їм створювати індивідуальні пропозиції постачальників для кінцевих споживачів і підтримуючи потік маржинальності каналів збуту через свої маркетплейси. В результаті хмарні маркетплейси гіперскалерів стають зростаючою силою в глобальній дистрибуції ІТ».
 

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT