`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Майже 97% платежів клієнти «ПриватБанку» роблять через цифрові канали

За підсумками 2022 року майже 97% клієнтів «ПриватБанку» сплачували комунальні та інші платежі онлайн через цифрові канали. Минулого року 70% клієнтів зазвичай робили платежі за допомогою смартфона та мобільного додатка «Приват24», ще 18,5% клієнтів у веб-версії «Приват24».

З використанням терміналів самообслуговування «ПриватБанку» платежі роблять 3,7% клієнтів, понад 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% – іншими цифровими сервісами. У відділеннях «ПриватБанку», за підсумками 2022 року, платежі здійснювали лише 3,3% клієнтів.

Загалом за минулий рік клієнти «ПриватБанку» здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT