0 |
Національний мобільний оператор «Київстар» на підтримку малого і середнього бізнесу в умовах повномасштабної війни та періодичної відсутності електроенергії з 1 лютого по 30 квітня надає новим та наявним користувачам безоплатний доступ до інструментів додатка для торгівлі Starkasa, який можна використовувати як платіжний термінал, мобільну касу та систему для онлайн-замовлень. Платформа дозволяє прямо з мобільного телефона проводити розрахункові операції, приймати безготівкові чи готівкові платежі, видавати чеки, замовляти товари онлайн, а також використовувати додаток як ПРРО.
Плата за еквайринг для проведення операцій у Starkasa платіжними картками Visa та інших платіжних систем, що оперують в Україні, з 1 лютого знижується і становитиме 1,4%.
Нагадаємо, що додаток Starkasa був запущений «Київстар» спільно з Visa в лютому 2022 року і зараз пропонує такі ключові можливості:
- Visa Tap to Phone – технологія, яка дозволяє перетворити смартфон з NFC-модулем на POS-термінал. Таким чином, підприємець може приймати безготівкові платежі без використання класичного POS-терміналу;
- Мобільна каса з ПРРО – касовий апарат у смартфоні, який може видати фіскальний чек, почати зміну, створити список товарів, продати товар, зробити знижку, провести повернення товару, сформувати касовий звіт та закрити зміну;
- Starkasa.Market – це система онлайн-замовлень товарів для бізнесу та їхніх точок продажу. Рішення дозволяє підприємцю заощадити на купівлі обладнання для торгівлі, автоматизувати бізнес та під'єднатися онлайн, а також мати єдиний контакт для підтримки.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |