+11 голос |
«Міністерство цифрової трансформації України» повідомляє, що найбільший маркетплейс Європи та Великобританії – Amazon – на рік скасував для українських підприємців реферальну комісію, яка в середньому становила 15% з кожного продажу. Це дозволить відчутно зменшити інвестиційне навантаження на бізнес, що бореться за виживання, та полегшити пошук нових клієнтів у Європі.
Попри війну, українські підприємці продовжують працювати й розвиватися. Однак багато з них втратили ринок збуту або ж кількість клієнтів значно зменшилась. Тому для багатьох власників бізнесу вихід на міжнародний ринок – це можливість масштабуватися та представити українське всьому світові.
«Мінцифра» спільно з «Укрпоштою», Disqover Agency та Startup Ukraine звернулися до Amazon із закликом підтримати українських продавців. «Для кожного власника бізнесу надзвичайно важлива підтримка з боку держави та світу. Саме тому ми звертаємось до світових компаній із закликом підтримати український малий і середній бізнес. Нові умови для наших підприємців на Amazon – наша спільна перемога на економічному фронті. Тепер українці зможуть просувати свої товари на європейський ринок на більш вигідних умовах», – зазначив Михайло Федоров, міністр цифрової трансформації.
Нові умови значно полегшують вихід українських компаній на європейський ринок. Раніше реферальна комісія на Amazon з кожного продажу становила від 7 до 17%. Відтепер українські продавці тимчасово звільняються від цієї комісії.
«У відповідь на ваш запит підтримати українських продавців на нашому маркетплейсі я радий підтвердити, що зараз ми запроваджуємо спеціальні умови для бізнесу з адресою відправлення в Україні. З 6-го вересня ми знижуємо реферальну комісію до 0% на період 12 місяців для всіх українських продавців на Amazon в Європі та Великобританії», – відповів Ксав‘є Фламанд, віцепрезидент EU Seller Services.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
+11 голос |