`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Александр Пацай

Про Apple Car

+24
голоса

Гарна стаття The New York Times про проєкт автомобіля Apple і причини його провалу та закриття. Там багато цікавих деталей і про нескінченну зміну пріоритетів, і про зміну менеджерів, і про інший бардак на проєкті. Посилання, якщо що, подарункове, відкривається без вимоги передплати.

У моїй голові формула статті склалася так: Apple довелося вибирати з двох лих. Перше – це розробка та виробництво «звичайного» електричного автомобіля, де треба конкурувати з уже великою кількістю інших виробників за невисоку маржинальність. А друге – це бажання зробити машину одразу з автопілотом Level 5, де компанія після багатьох років досліджень дійшла висновку, що в поточних умовах зробити L5 неможливо. (Очевидно, розповіді Маска про мільйон автономних Тесл, які підробляють таксі, поки їх власники сплять, не вразили розробників).

І, схоже, другого Apple хотіла досягти набагато більше, ніж першого. Apple не та компанія, яка лякається конкурентів, та й з маржинальністю вони можуть щось вигадати. А ось це бажання зробити машину без керма, якою можна «керувати» за допомогою голосових команд Siri – напевно, переважало. На жаль, мрійників, які ще десять років тому розповідали про те, як ми буквально в одному кроці від повної автономності L5, достатньо і без Маска. Але прогрес чинних стартапів підкреслює, що досягти рівня L5 буде дуже і дуже непросто. Тому абсолютно виправдано з боку Apple зняти зараз людей з проєкту Titan (невдала, до речі, назва, що заслужила за свої складності варіант Titanic), і відправити займатися проривом з AI. Не те щоб напрацювання автомобільного проєкту знищили та викинули – до них завжди можна повернутися, якщо раптово відбудеться якийсь прорив у дизайні автомобільної автономності.

P.S. Я скептик автономності, так, і що ви мені зробите? Приїдете на машині без керма до мене і доводитимете, що я не правий?

Про Apple Car

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

+24
голоса

Напечатать Отправить другу

Читайте также

На мою думку кар проект був щоб отримати нових клієнтів. Еплу це не потрібно. Їм потрібно збільшити чек від поточних клієнтів тому краще їм купити Нетфлікс для цього наприклад.

Еплл у пошуках нового єльдорадо запустила такий собі проєкт Титан на хвилі зростання уваги до Тесла. Але компанія може собі дозволити викинути 10 млрд на експерімент. Коли стало зрозуміло, що не то - закрили. Нетфлікс вони може б й хотіли придбати, навіть знайшли б необхідні 300 ярдів на це, але антімонопольні органи вже не дадуть. Залишається тільки спейсшіал компьютінг у звязці з ШІ.

Якщо не можна нетфлікс, то є купа конкурентів. Той же дісней чи ворнер бразерс.
З.І. епл думає що вони ще зірка, але вони вже дійна корова https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%86%D1%...

Цікавий чарт. На бачив раніше. Дякую.
Схоже Епл - то така "зіркова корова" і виключення з загальних правил :-)
Щодо контенту, в них схоже установка - розвивати самостійно все. І взагалі Епл мало що купує велике з активів. Що там останне було? Битс Електроникс десять років тому?

Ось тому я і говорю що їм не потрібні нові клієнти. Їм треба доїти старих. У них є своя кіностудія. Це крок у правильному напрямку. Купивши нетфлікс, дісней чи ворнерів вони могли б дати своїм користувачам безкоштовні фільми, або могли б безкоштовно роздавати айфони, а фільми продавати по підписці. Або і те і те.

Не треба переоцінювати контентний бізнес. Ось вам приклад Sony та частка у її доходах від напрямку Sony Pictures

https://www.statista.com/statistics/297533/sony-sales-worldwide-by-busin...

Щодо нових клієнтів. Скоріш за все Apple будуть нарощувати клієнтську базу, розширюючи модельний рядок у бік більш доступних моделей. А з іншого боку вже є hiend-продукт - Vision Pro. Судячи з перших відгуків пристрій дає користувачам абсолютно нові відчуття і новий досвід використання інтерфейсу та занурення у VR/AR. І ціна у $3500 не така вже захмарна. Памʼятаєте скільки коштували великі плазмові панелі, коли вони зʼявилися у продажу? Навіть зараз телевізор останнього покоління з діагоналлю 65+ коштує не менше $3000. А Vision Pro серед іншого може використовуватися і як "телевізор".

Тут палка з двома кінцями. Сам Олександр Пацай раніше писав що один телефон в лінійці Епл це перевага в порівнянні з тисячами моделей від різних Андроїд виробників і щастя для розробників додатків. Моя думка: Епл не потрібно винаходити ще один новий велосипед. Їм потрібно збільшувати дохід із поточних яблофілів. Я мав iPad 2 і думав купити його нову версію тільки тому що у гугла немає нормальної читалки але таки купив Xiaomi Pad і дуже довго шукав читалку яка хоч трохи б дотягувалася до читалки на моєму старому айпеду.

Скоріше всього, Apple буде як збільшувати дохід з поточних користувачів своїх продуктів, так і намагатися збільшити саму їх кількість (користувачів)

Я не проти нових користувачів для поточних ринків. Їм не треба винаходи велосипед для ринку автомобілів бо у них він уже є (ios). Це все що я хотів сказати з цього питання.

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT